2010. január 6., szerda

Dobcucc megaposzt

Tudom, hogy szorosan nem tartozik ide, de úgy gondoltam, csinálok egy kis összegzést, milyen dobokon is játszottam az elmúlt két (Shortbus Circus-os) évben:

1) Ez (volt) az otthoni, gyakorló szettem, eléggé minimál, és gagyi, de megteszi, gyakorlásra kiválóan alkalmas.

14"×5" Amati Studio Custom Snare
16"×16" Magnum Economy Bass Drum (ez egy oldaltamból lett átalakítva)
Magnum Hi-Hat Stand
14" Sabian B8 Hi-Hat
Basix Single Bass Drum Pedal


2) Amikor közös próbatermünk volt (kint a francban, Újpesten) először ezen a cuccon éltem ki magam (többé-kevésbé, mert eléggé szar cuccos volt, a pergőt leszámítva). Amikor ellopták az előző pergőm a Filterben egy fellépés után (ami egy 14"×5" Magnum Economy fémpergő volt, nem valami fasza, de a szívemhez nőtt), gondoltam veszek magamnak egy jobbat, végül egy 13-as juhar Black Pantherre esett a választásom, amit azóta sem bántam meg, szuper, univerzális hangszer, persze mit várna az ember egy 60 ezres pergőtől...

13"×6" Mapex Black Panther Maple Snare
12"×10" Newsound Tom Tom
16"×16" Newsound Tom Tom
22"×16" Newsound Bass Drum
Tama Single Pedal
Pearl, Gibraltar, Magnum Hardware
Sabian B8 Cymbals:
13" Hi-Hat
16" Thin Crash
18" Thin Crash
20" Ride
6" Meinl Marathon Bell (ami egy törött 14-es tányérból lett flexelve)


3) Nem sokkal távozásunk előtt (mármint a próbahelyről, financiális illetve infrastruktrális problémák miatt) a másik dobos srác vett egy Pearl EX cuccot, ami nem olcsó, olyan középkategória, de eléggé fosul szólt, engem nem győzött meg... S ekkor vettem meg életem első felsőkategóriás cintányérom egy 14" Sabian AAX Mini Chinese személyében. Kicsi a bors, de bitang nagy a hangja!


4) Már elég régóta birtokomban van egy Magnum Economy felszerelés, ami komplett bőrcserére illetve fólialeszedésre, pácolásra, és lakkozásra vár, plusz tamtartó cserére, viszont egy ugyanilyenen doboltam fel a most készülő 6 számos demónkat (ami még erősen keverés alatt van, remélem februárra azért elkészül), úgyhogy őt is meg tudom mutatni:

12"×9" Tom Tom
13"×10" Tom Tom
16"×16" Floor Tom
22"×18" Bass Drum
Gibraltar 5600 Hi-Hat Stand (ennek végre forgatható a talpa, nem kell a duplázó miatt 100 méterre raknom a lábcint a pergőtől)
Mapex Double Bass Drum Pedal
Gibarltar 5600 Snare Stand


És még itt van legújabb, szintén felsőkategóriás gyermekem, egy 16" Istanbul Agop Traditional Dark Crash (kézzel kalapált, török szerzet), imádom:

1 megjegyzés:

lom írta...

lehet má kommentelni?